Wat doen wij?

Geen woorden, maar daden.

Operational Plus ondersteunt organisaties bij de uitvoering van hun operationele werkzaamheden. Al naar gelang uw behoefte, nemen wij uw (project) managementtaken uit handen, of ondersteunen wij u bij uitvoerende activiteiten. U kunt onze kennis en capaciteit snel inzetten bij onvoorziene grote uitdagingen, die zich binnen uw organisatie voordoen.

Onze medewerkers zijn onder andere inzetbaar binnen de volgende processen van uw organisatie:

  • Call center; verwerken van e-mails en brieven, handmatig verwerken van brieven, uitvoeren van outbound-calls, etc.
  • Gegevensverwerking; uitvoeren van opschoningsactiviteiten, verwerken van contract- en persoonsgegevens, etc.
  • Data-entry; verwerken van uitval als gevolg van grote klantmutaties, uitvoeren van handmatige klantmutaties, etc.
  • Debiteurenbeheer; verwerken van achterstanden in betalingen, verwerken van uitval in betalingen, matchen, verrekenen, uitvoeren van in- en excasso’s , etc.
  • Facturatie; verwerken van uitval uit facturatie, vrijgeven van aanhoudingen, voorbereiden van de facturatie, handmatig controleren van output, etc.
  • Project Management Office (PMO); opzetten van project management procedures en vormgeven van de taken van het project management office.

Al onze medewerkers hebben ervaring op één of meerdere organisatieonderdelen en zijn daarom ook flexibel inzetbaar. Opdrachten kunnen variëren qua duur en omvang; van enkele maanden tot meer dan een jaar; van één medewerker tot een heel projectteam.

De meeste van onze medewerkers hebben uitgebreide hands-on ervaring met de in de energie- en watersector gehanteerde applicaties SAP IS-U en CRM.